nakon redizajna

FOTO Renault Fluence - ušminkani izgled i bolji motori

renault fluence (1)
Foto: Renault
1/7
17.11.2012.
u 14:00

Novost je ponuda automatika i to dvije vrste mjenjača – CVT i EDC s dvije spojke

Redizajnirana Renaultova kompaktna limuzina predstavljena je na međunarodnom salonu automobila u Istambulu, budući da se i proizvodi u Renaultovoj tvornici Oyak u turskom gradu Bursi. I kod nas je Fluence popularan. Lani su u Hrvatskoj registrirana 662 primjerka prema čemu je, nakon Škode Octavije, to najtraženija kompaktna limuzina. Fluence je bio traženiji od Chevrolet Cruzea, koji mu je po dimenzijama i cijeni jedini izravni konkurent (Škoda Octavia i Hyundai Elantra su skuplje). No uskoro na naše tržište dolaze Škoda Rapid i Seat Toledo s najavljenom početnom cijenom od oko 100.000 kuna, pa se očekuje prava borba za kupce. Kompaktne limuzine su kao stvorene za recesijsko doba, prostrane su, praktične i, što je najvažnije, daju mnogo centimetara za malo novca.

Dinamičniji izgled

Novi Fluence krasi novi Renaultov stilski identitet pokazan na nedavno predstavljenom Cliu. I dosad mu je jak adut bio izrazito dinamičan izgled, a sada se prednji kraj doima još sportskiji. Dinamičnost naglašavaju i LED dnevna svjetla te kromirani sjajni crni umetci. Modernizirana je i unutrašnjosti pa sve izvedbe sada imaju digitalne instrumente.

Početni benzinski motor 1,6 16V je sa 110 KS osnažen na 115 KS, a novost je da se može kupiti i uz automatski mjenjač X-Tronic CVT (Nissanov bezstupanjski kontinuirani mjenjač) koji se odlikuje glatkom, tihom i živahnom vožnjom, a potrošnja goriva je znatno smanjena, za 1,3 l/100 km, pa sad iznosi 6,3 l/100 km. Ispuštanje CO2 smanjeno je za 18 posto, na 149 g/km.

Proširena dizelska ponuda

Početni dizelaš ostaje 1,6 dCi sa 110 KS. I on će biti dostupan s automatskim mjenjačem, ali ne CVT-om, već EDC mjenjačem (Efficient Dual Clutch), novim Renaultovim automatikom s dvostrukom spojkom.

Dizelska ponuda proširena je novim motorom dCi 130 (ovisno o tržištu), naveliko hvaljenim zbog performansi i užitka u vožnji. Taj je 1,6-litreni dizelaš najsnažniji u klasi, no potrošnja goriva smanjena mu je na samo 4,6 l/100 km, a ispuštanje CO2 na 119 g/km. Prodaja počinje u početkom iduće godine, a cijene još nisu poznate. Očekuje se početna cijena na razini dosadašnjeg modela, odnosno oko 100.000 kuna.

>> Renault Symbol, produženi Clio, u Hrvatskoj ni nakon redizajna

Ključne riječi

Komentara 1

DU
Deleted user
18:25 17.11.2012.

Hrvatski se veli NAšminkati !

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije